Ons bestuur en hun functies
Ook ons bestuur zijn stuk voor stuk onbetaalde vrijwilligers
Ook ons bestuur bestaat uit uitsluitend onbetaalde vrijwilligers. En ze werken allemaal ook als chauffeur, bijrijder en/of centralist op de ambulance. Zo blijft het bestuur optimaal van de dagelijkse activiteiten op de hoogte. En kunnen ze goed invulling geven aan de verantwoordelijkheden.
De bestuursleden zorgen voor de dagelijkse leiding en het beleid. De gehele administratie (ritten-, personeels- en financiële administratie) wordt bijgehouden in een softwarepakket dat speciaal voor en in samenwerking met dierenambulances ontwikkeld is.
Onze penningmeester maakt ieder jaar een financieel jaarverslag dat wordt goedgekeurd door een onafhankelijke accountant. Verder wordt er ook jaarlijks een verslag gemaakt van de uitgeoefende activiteiten. Dit zijn de jaarverslagen van de afgelopen jaren:
Dagelijks bestuur | |
---|---|
Voorzitter | Piet IJssels |
Penningmeester | Peter van Deelen |
Secretaris | Patty Zanoli |
Algemeen Bestuurslid | Paula Huijskes |
Sponsoring/Donaties | Helene de Bruijn |
Operationeel Coördinatoren | |
---|---|
Paula Huijskes | |
Gerrit de Boom | |
Regina Kroon | |
Anouk OostIndië | |
Vera Gijsbers-Visser | |
Bernard Wulfse | |
Susan Vervoorn |
“Regeren is vooruitzien” is een bekend gezegde. Dat is ook van toepassing op een Dierenambulance. Dus vandaar dat wij via de knop hiernaast ons Meerjarenbeleidsplan bekend maken.